Everything about ماگ حرارتی

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن از ۲۳۰,۳۶۰

نوعی جدید از ماگ های مسافرتی به وسیله ی یک سیم به محل شارژ کن (فندک) خودرو و یا پریز متصل می شود و می توان مایع درون آن را گرم نمود.

تصویری که دادم یکم دقت خطوطش پایین بود ولی انصافا قابل چشم پوشی بود

.. دارند که با توجه به سلیقه افراد و نوع نوشیدنی میتوان انواع مختلفی از آن را انتخاب کرد و در ادامه به بررسی انواع ماگ می پردازیم

اگر قصد هدیه دادن دارید و می خواهید یک کادوی متفاوت و جذاب به مخاطبین خود دهید ماگ جادویی سفارشی یک انتخاب هیجان انگیز خواهد بود. شما می توانید یک تصویر خاطره انگیز و یا چهره شخص مقابل را سفارش دهید.

ماگ از طراحی ظاهری بسیار متنوعی برخوردار است و در طرح و مدل های متنوعی وجود دارد که این طرح ها بصورت چاپ روکش و یا حالت برجسته تولید می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آرتینا (اکسسوری) می باشد

ماگ مخصوص قهوه سرامیکی با جداره ی نسبتا ضخیم می تواند دمای نوشیدنی را تا مدت زمان مشخصی حفظ کند، برای نگهداری نوشیدنی در فریزر و گرم کردن در ماکرویو نیز می توان از آن استفاده کرد.

یکی از مزایای مهم و منحصر به فرد ماگ های حرارتی این است که قابلیت سوپرایز کردن و غافلگیر کردن دیگران را دارند. زیرا که افراد از رنگ و تصویر اصلی روی ماگ اطلاعی ندارند و آن را تنها یک ماگ ساده مشکی رنگ مشاهده خواهند کرد.

◊ رمز ورود را وارد کنید. ورود با گوگل کاربر جدید هستید؟ ثبت ??????? ????? نام در ایمالز

معمولاً عکس های خاطره انگیز، نوشته های جذاب و یا تصاویر مناظر را روی این ماگ های حرارتی تعبیه می کنند. امکان سفارش ماگ عاشقانه حرارتی با عکس های دلخواه نیز وجود دارد.

به همین دلیل از این ماگ های جادویی برای هدیه به دوستان و آشنایان و یا تبلیغ کسب و کار های مختلف استفاده خواهد شد.

ماگ پیرکس یک ماگ آشپزخانه ای است که از جنس شیشه و مقاوم در برابر حرارت و تقریبا شکستگی می باشد.

Report this wiki page